מערכת הקלטת שיחות

מערכת הקלטת שיחות טלפון הנה מערכת המשמשת כיום להקלטת שיחות טלפון בארגונים וחברות רבות. בעוד שארגונים קטנים יותר משתמשים לעיתים בשירותי ענן לביצוע הקלטת שיחות טלפון הרי שעסקים גדולים יותר, חברות, ארגונים המספקים שירות, משרדי ממשלה ומוקדי שירות משתמשים במערכות להקלטת שיחות טלפון כאמצעי חלק אינטגרלי מהפעילות העסקית של החברה.

במסגרת אפשרויות מערכת הקלטת שיחות הטלפון ניתן להגדיר הקלטת שיחות טלפון בעמדה בודדת, הקלטת שיחות טלפון במספר עמדות, הקלטת שיחות לעמדות מבוזרות, הקלטת שיחות טלפון מרוחקת לשרת, הקלטת שיחות אוטומטית מרכזית, הקלטת שמע בחדרי ישיבות, שילוב הקלטה עם מערכת שירות לקוחות, הקלטת שיחות מכירה לצורך גיבוי עסקה במסמך חסר וכו'.

מערכת הקלטת שיחות הטלפון מנטרת דיבור ואותות על קווי הטלפון ומגבה אותם על שרת ארגוני. תפעול מערכת הקלטת שיחות נעשית בדרך כלל דרך ממשק WEB והיא תואמת מרכזיות עסקיות מגוונות.