מערכת ההקלטה Crystal Quality®

מערכות הקלטת שיחות

מערכת ההקלטה Crystal Quality®‎ הינה פתרון חדשני, אמין ועשיר בתכונות להקלטת שיחות טלפון ומסך משתמש, ולניהול איכות ושיפור תהליכים במוקדי שירות לקוחות

מערכת ההקלטה Crystal Quality® הינה מערכת הקלטת שיחות טלפון, מסך, ניטור ואימות בזמן אמת העונה על כל צרכיך. חומרת מערכת ההקלטה מאפשרת למוקדי טלפון להקליט ולאחסן דיגיטאלית את כל השיחות או את חלקן לצורך אחזור והאזנה להם מאוחר יותר.

חבילת התוכנה הכלולה במערכת ההקלטה מאפשרת לך לנהל הקלטות אלו, לאחסן אותן בארכיון ולאחזר אותן בקלות. מערכת ההקלטה Crystal Quality® הניתנת להתאמה אישית מלאה היא פתרון גמיש עם ארכיטקטורה פתוחה והיא הדבר הנכון למוקד הטלפוני שלך.

מערכת ההקלטה Crystal Quality®‎ כוללת מגוון רחב של פונקציות לתמיכה בדרישות עסקיות שונות. חברות מכל הגדלים יכולות לנצל את היתרונות של Crystal Quality®‎ כדי לשפר תהליכים עסקיים, לפתור מחלוקות עם לקוחות, לעמוד בדרישות משפטיות, לצמצם סיכוני אחריות, להגדיל את הפרודוקטיביות של העובדים ולשפר את שירות הלקוחות.

מערכת ההקלטה Crystal Quality®‎ עוזרת למוקדי שירות לקוחות לזהות כשלים בשירות הניתן על ידם ולשפר את חוויית הלקוח בהתקשרותו למוקד. באמצעות היישום "Crystal Quality QM" היא מתעדת, מעריכה ומנתחת את האינטראקציות עם הלקוחות וכך מצליחה לחזק את נאמנות הלקוחות לחברה.

מערכת ההקלטה Crystal Quality® הנה פתרון מודולארי הניתן להתאמה מלאה, המתאים את עצמו לצרכיך. ניתן לשנות את גודלה של מערכת ההקלטה כך שתתאים כמעט לכל סוג וגודל של מוקד טלפוני. בין אם העובדים שלך ממוקמים במיקום מרכזי, או מפוזרים במספר אתרים, מערכת ההקלטה Crystal Quality® תספק פתרון לניטור והקלטת שיחות מתאים.

באמצעות היישום הייחודי, "Crystal Quality® Form Designer", קל לבנות ולעצב שאלוני בחינה ייעודיים לבחינה והערכת עובדים על ידי מנהלי המוקד תוך מתן ציונים לצורך ביצוע משוב חוזר, כל זאת בפורמט קל להבנה המציג את כל היבטי הביצועים של הנציגים השונים ומוקד השירות כולו.

Crystal Quality®‎ פורצת את גבולות התפיסה המסורתית של מערכות הקלטה וניטור וכוללת יישום ייחודי בשם "Crystal Quality® Agent application". יישום זה מאפשר להזין מספר רב של נתוני לקוח נוספים ממקורות שונים כגון מערכות CRM, לשלוט בהקלטות (הקלטה לפי דרישה). בנוסף, בעזרת ממשק API‏ (Application Program Interface) ניתן לבצע התממשקות של מערכת ההקלטה עם כל סוג של יישום מצד שלישי.

מערכות הקלטת שיחות

המאפיינים והתועלות העיקריים

ממשק משתמש רב לשוני מבוסס דפדפן אינטרנטי פשוט וידידותי התומך בשפה העברית
מערכת ההקלטה Crystal Quality® יודעת להקליט את כל סוגי הקווים האנלוגיים, שלוחות מרכזיה או עורקים נכנסים, שלוחות מרכזיה דיגיטאליות של כמעט כול סוגי המרכזיות, קווי ISDN BRI, עורקי E1/T1 PRI, קווי VoIP, עורקי SIP, מיקרופונים וכל שילוב של האותות שהוזכרו לעיל, ואפילו את פעילויות הנציגים במסך.

פתרון כולל – התצורה ההיברידית המיושמת במערכת ההקלטה משלבת על גבי שרת בודד את ההקלטה ממספר רב של מקורות שמע כגון, טלפונים חכמים דיגיטליים, שלוחות או קווים אנלוגיים, עורקי PRI, קווים או עורקי VoIP, כמו כן את הקלטת מסך המשתמשים והטיפול בבסיס הנתונים. למעשה אין צורך בשרת נפרד עבור מסד הנתונים, עבור אינטגרציית CTI או שרת נוסף לאחסון השיחות המוקלטות, פתרון כולל זה מביא לחסכון משמעותי בעלויות המערכת.

ניתן להתקין את Crystal Quality® כמערכת הקלטה עצמאית ולהשתמש בה כדי להקליט שיחות באתר בודד או כשרת הקלטה לווייני ברשת תקשורת גדולה.

פתרון מדהים לעומסים כבדים – ניתן לחבר בשרת בודד עד כ 1,000 שלוחות VoIP.

ניהול הקלטות מרכזי – אם יש מספר שרתי הקלטה במספר מיקומים שונים, ניתן לנהל את כולם ולגשת אל כולם כמו למערכת הקלטת שיחות מאוחדת אחת.

תמיכה בהקלטה אקטיבית בסביבת VoIP – בפתרון של מערכת VoIP עם ערוצים רבים, מערכת ה- Crystal Quality® מנצלת את יכולת שיכפול המידע במתגי הרשת לאיסוף מידע מרכזי.

תמיכה בהקלטה פסיבית בסביבות VoIP – טכנולוגיות packet sniffing וניתוח אותות מאפשרות ל- Crystal Quality לתמוך בהקלטת טלפוני IP רבים ללא הצורך באינטגרציית CTI תוך הצגת נתוני שיחה מלאים.

תמיכה בהקלטת TDM פסיבית – מערכת ההקלטה Crystal Quality® מתחברת לפני המרכזייה או מאחוריה, והיא מופעלת בצורה פסיבית על ידי אירועי התחלת שיחה/ניתוק שיחה. השיחה של שני הצדדים תוקלט עם מידע רב על נתוני השיחה וזאת מבלי הצורך להתממשק ל CTI של המרכזייה.

מספר גישות שונות להקלטת שיחות – מלאה 24/7, סלקטיבית, לפי דרישה, מתוזמנת ועל ידי API.

ניטור בזמן אמת – האזן לשיחות וצפה במסכי המוקדן בזמן אמת ישירות מדפדפן האינטרנט.

מדיניות רישיון מערכת פשוטה ושקופה, ללא עלויות נסתרות, כל הפונקציות החיוניות מגיעות בחבילת המוצר.

הסכם רישיון דינמי (‏DLA) – אפשרות למתן רישיון להקלטה בו זמנית (למשל רישום של 500 שלוחות במערכת ההקלטה ורישיון להקליט בו זמנית רק 100 מהם), כולל שימוש ביישום "Planer" המאפשר הקלטה סלקטיבית בהתאם לכללים עסקיים מוגדרים מראש, להשגת מקסימום האינטראקציות הדרושות במינימום מחיר.

ארכיטקטורה המבוססת על תקנים פתוחיםCrystal Quality פותחה לפי עקרונות ארכיטקטורה של תקנים פתוחים. התקנים הפתוחים מאפשרים גמישות אינסופית בקישוריות, באינטגרציה ובהתאמה אישית, והם כוללים פלטפורמה מבוססת אינטרנט, מערכת הפעלה MS Windows ומסדי נתונים SQL או Oracle.

מערכת ההקלטה עושה שימוש בחומרת שרתים סטנדרטית, לפיכך ביכולתכם לבחור את פלטפורמת השרתים כרצונכם. אפשר גם להריץ את Crystal Quality במכונה וירטואלית.

אחסון גמיש לטווח ארוך – פתרון אחסון בזמן אמת של השיחות המוקלטות מבוסס רשת ויכולת השמעה של השיחות המוקלטות ישירות ממיקומם בארכיון.

תאימות PCI-DSS‏ – למערכת Crystal Quality®‎ קיימת תאימות לתקני ה-PCI המקובלים בתחום, וכוללת פתרון מובנה להשהיית ההקלטה במהלך מסירת פרטי כרטיס האשראי.

בטוח ומוגן - מערכת ההקלטה Crystal Quality הינה מערכת מאובטחת העושה שימוש פרוטוקול SSL לצורך העברת נתונים, בקידוד קבצים המבוסס על אלגוריתם פרטי ובהגנה באמצעות סיסמת משתמש

ינטגרציה עם מרכזיות ו-CTI‏ – ל Crystal Quality®‎ יכולת מוכחת של התחברות ואינטגרציה עם מספר רב של מרכזיות, סוגי CTI ופרוטוקולי VoIP כגון עם Cisco‏, Avaya‏, Mitel‏, Genesys ועוד.

מערכות הקלטת שיחות
הקלטת מסכי משתמש – מה שאתה שומע זה רק חלק מהסיפור, בעזרת היישום Crystal Quality ScreenCap ניתן להקליט את שולחן העבודה של העובדים שלך, כך שאתה יכול לצפות בעסקאות הפרוסות לנגד עיניך. לכידת מסך, ניטורו והצגתו יכולים להתבצע מכל תחנת עבודה המחוברת ברשת המחשבים הפנים ארגונית; תצוגת המסך והקלטת השמע מסונכרנות; יחד עם זאת כל אחת מהם ניתנת לניגון בנפרד.

חיפוש והשמעה – ביכולתך לבחור בין מספר רב של מפתחות חיפוש שונות כדי לאתר את השיחות המוקלטות, באפשרותך גם לשמור בשם תבנית חיפוש המורכבת ממספר מפתחות חיפוש שונות, בחר את מפתח החיפוש ואת תנאי החיפוש המתאים ביותר כדי למצוא את השיחות המבוקשות ובאופן מידי.

API‏ - Crystal Quality מאפשרת אינטגרציה עם מטה-נתונים נוספים המתקבלים ממקורות שונים, כגון CRM או כל אפליקציה אחרת של צד שלישי התומכת בשירותי אינטרנט.

ניהול משתמשים - מודול ניהול הרשאות המשתמשים המתקדם ביותר מאפשר לך להגדיר במהירות ובקלות את כל הרשאות הגישה למשתמשים בהתאם לתפקיד שלהם ולקבוצת ההרשאות שלהם. ניהול הרשאות העובדים לפי תפקידים מאפשר לך לנהל ארגונים מורכבים וגדולים במיוחד או מרכזי שירות במיקור חוץ בצורה הטובה ביותר.

התראות קוליות וחזותיות - מערכת ההקלטה Crystal Quality מזהה מיד אם יש בעיות בהקלטות שלך, המערכת עוקבת אחר השיחות המוקלטות ופעולת המודלים המרכזיים במערכת כגון בסיס הנתונים, חומרת המערכת, התקני האחסון והגיבוי בזמן אמת ומודיע למשתמשים באמצעות שליחת דואר אלקטרוני או הודעת SMS אם קיימת אפשרות לכשל כלשהו במערכת ההקלטה - כך שניתן הבעיה בזריזות ומבלי לאבד שיחות בעלות ערך.

משתלמת ביותר – מערכת ההקלטה Crystal Quality הינה מערכת הקלטת שיחות מקצועית בעלת יחס השקעה- תועלת מהגבוהים בשוק
מערכות הקלטת שיחות

למה כדאי לכם לבחור בפתרון התוכנה Crystal Quality®‎?

  • חבילת תוכנה חדשנית ועשירה להקלטה
  • קלה להתקנה, לשימוש, להרצה ולתחזוקה
  • פלטפורמת הקלטה ALL-IN-ONE
  • הצלחה מוכחת – כ-500 התקנות בכל רחבי העולם
  • משתלמת – מחירון אטרקטיבי מאוד ללא עלויות נסתרות, עם הסכם רישיון דינמי (DLA)
  • רשת תמיכה רב-אזורית
  • גמישות – יכולות העברה מתוכנות הקלטה של צד שלישי
  • הדור הבא של הרציפות העסקית – זמינות גבוהה והתאוששות מהירה במיוחד מאסונות
  • תמיכה – תמיכה טכנית אישית מקוונת; הדרכה מרחוק
מערכות הקלטת שיחות

אודות CIS

CIS מעצבת, מפתחת ומשווקת לשוק התקשורת העולמי מערכות הקלטה וניטור של מולטימדיה ופתרונות לשיפור ביצועי נציגים.

CIS מציבה את איכות המוצר ואת השירות הטכני בראש סדר העדיפויות שלה.

CIS נוסדה ב-2011 והיא חברה בת של חברת ארגוקום בע"מ (חלק מ-Avdor Group‏), לה 15 שנות ניסיון בתחום הטלקום.

לקוחות פרושים בכל רחבי העולם.

היעדים של CIS

  • להתמקד בצרכים המשתנים של הקלטת שיחות
  • להפוך לאחת מהמערכות המובילות להקלטת שיחות בשוק העולמי
  • לזכות בהערכת הלקוחות והמתחרים
  • לספק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם
וידאו ואודיו קונפרנס
מצלמות IP
מערכות הקלטה לטלפון